1.განვიხილეთ ბუკლეტი.
2.გავეცანით მეორე მოდულს.სასწავლო პროექტის გეგმას და ბლუმის ტაქსონომია-ზმნების კვალიფიცირებას.სტანდარტებს გადავხედეთ იყო თუ არა მაგალი სააზროვნო უნარების.
3.ვიმუშავეთ პროექტის გეგმაზე.ყველა ინდიკატორისთვის ჩვენი სიტყვებით დავწერეთ პროექტის სასწავლო მიზნები და სწავლის შედეგები კონკრეტულად პროექტზე მორგებული.
4.გავეცანით მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებს და მის შედგენას.შევიტანეთ კითხვები გეგმაში.
5.ჩვენს მაილზე გავხსენით DRIVE რომელშიც შეგვიძლია შევინახოთ დოკუმენტები,ფაილები და ა.შ. DRIVE ზე ვისწავლეთ დოკუმენტების ატვირთვა ჩამოტვირთვა.
6.დავალება კითხვების დასრულება.
2.გავეცანით მეორე მოდულს.სასწავლო პროექტის გეგმას და ბლუმის ტაქსონომია-ზმნების კვალიფიცირებას.სტანდარტებს გადავხედეთ იყო თუ არა მაგალი სააზროვნო უნარების.
3.ვიმუშავეთ პროექტის გეგმაზე.ყველა ინდიკატორისთვის ჩვენი სიტყვებით დავწერეთ პროექტის სასწავლო მიზნები და სწავლის შედეგები კონკრეტულად პროექტზე მორგებული.
4.გავეცანით მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებს და მის შედგენას.შევიტანეთ კითხვები გეგმაში.
5.ჩვენს მაილზე გავხსენით DRIVE რომელშიც შეგვიძლია შევინახოთ დოკუმენტები,ფაილები და ა.შ. DRIVE ზე ვისწავლეთ დოკუმენტების ატვირთვა ჩამოტვირთვა.
6.დავალება კითხვების დასრულება.
Комментариев нет:
Отправить комментарий